خسته ام وتنها...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

عکس های غمگین از لحظات تنهایی

 

 

خسته ام از روزهایی که گذشت و از آینده ی مبهمی که پیش رو دارم….



ولی دلیل تنهاییم را


تازه فهمیدم


وقتی محبت کردم و تنها شدم،


وقتی دوست داشتم و تنها ماندم…


دانستم;



باید تنها شد و تنها ماند تا خدا را فهمید

 

 

دوستدارشما...اسما



نظرات شما عزیزان:

غریبه اشنا
ساعت0:06---4 اسفند 1392
هی روزگاررر ازبس گریه کردم مردم بابا افسردگی گرفتیم یه خورده ازشادی هاهم تووبلاگت بزار...راستی بهت گفته بودم دوستت دارم؟اگه نمیدونی بدون

همون به نام خدا هستم
ساعت1:50---3 بهمن 1392
فراموش کردم بگم وقتی که ما میخوابیم اقا پلیسه بیداره؟؟؟؟؟؟؟پس چرا من هرچی میگردم پیداش نمیکنم

از مسئولین تقاضا دارم پاسخ منو بدن مرسی گلیم
پاسخ:ما خواب خوش میبینیم اون دنبال شکاره!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:,ساعت 18:57 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت